Adverteren op Radio 10

Adverteren op Radio 10

Radio 10 brengt de grootste hits uit de jaren ‘70, ‘80, ‘90 en 2000 tot leven, aangevuld met vrolijke vibes en herkenbare muziek. Het station staat bekend om een ongedwongen sfeer en populaire presentatoren als René Verkerk, Edwin Ouwehand en Gijs Staverman waar humor en muziek samenkomen. Radio 10 weet precies hoe het een breed publiek kan verbinden met nostalgie en positiviteit. Adverteerders kiezen voor Radio 10 vanwege de perfecte mix van entertainment en memorabele muziek, die ervoor zorgt dat hun boodschap moeiteloos wordt opgenomen in een herkenbare sfeer.

Radio10

Adverteren op Radio 10? Zo werkt dat!

  • We gaan met elkaar brainstormen over het doel van de campagne op Radio 10; wat willen we ermee bereiken?
  • We maken gezamenlijk een campagneplan. Dat wil zeggen dat we je onafhankelijk adviseren over de campagneduur, creatie, uitzendfrequentie en commerciallengte.
  • Wij zijn een onafhankelijke producent. Dat wil zeggen dat we jou helpen met het maken van de radiocommercial, het creëren van een sterk campagneplan en je in contact brengen met Radio 10. Daar kun je aan de hand van jouw mediaplan en radiocommercial de zendtijd zelf inkopen. Uiteraard begeleiden we dit proces goed.
  • Onze tekstschrijvers gaan ondertussen aan de slag met een eerste voorstel voor een script;
  • We gaan het script in overleg met jou finetunen;
  • We gaan de voice-over(s) selecteren;
  • De stemmen gaan aan de slag met inspreken;
  • Wij gaan de ingesproken audio voorzien van muziek en effecten;
  • Tada! Je krijgt het eerste resultaat direct toegestuurd;
  • Eventueel gaan we aan de hand van jouw feedback aan de slag met aanpassingen;
  • Is de commercial klaar? Dan leveren wij hem aan bij Radio 10.
  • De campagne kan volgens het campagneplan starten. Uitzenden maar!

Samen brainstormen?

Geef een geldig e-mailadres op.

Dit zijn de voordelen om te adverteren op Radio 10

Het uitzenden van reclames op Radio 10 kan een succesvolle toevoeging in je mediaplan zijn. Hier zijn vijf redenen waarom:

  1. Nostalgie als kracht: De herkenbare muziekmix bij Radio 10 roept warme herinneringen op bij oudere luisteraars, maar is ook voor jongeren absoluut toegankelijk. Voor jou als adverteerder dus een unieke kans om in te spelen op deze emotionele connectie.
  2. Entertainment: Programma’s zoals de Radio 10 Ochtendshow en Gijs op 10 combineren humor en interactie, wat jouw merk laat schitteren in een levendige context.
  3. Generatie overstijgend: Met tijdloze hits uit verschillende decennia bereikt Radio 10 meerdere generaties, ideaal voor campagnes en adverteerders met een brede doelgroep.
  4. Feelgood-momenten: De vrolijke sfeer combineert een positieve luisterervaring aan jouw merk en boodschap. Laat een radiocommercial produceren die inspeelt op deze positieve sfeer.
  5. Dagelijkse routines: Radio 10 wordt vaak beluisterd tijdens dagelijkse routines, daardoor is er optimale focus voor jouw reclame.
×