Asian business adviser meeting to analyze and discuss the situation on the financial report in the meeting room.Investment Consultant, Financial advisor and accounting concept

Adverteren op SLAM!

SLAM! FM is het radiostation voor liefhebbers van dance, EDM en hits, gericht op een jonge en energieke doelgroep. Met non-stop muziek, live DJ-sets en interactieve programma’s trekt SLAM! dagelijks actieve luisteraars die graag op de hoogte blijven van de nieuwste muziek en trends. Het station creëert een dynamische sfeer waarin jouw merk kan opvallen. Adverteren op SLAM! is de perfecte keuze om een jong, trendgevoelig publiek te bereiken dat openstaat voor nieuwe merken en producten.

slam

Adverteren op SLAM? Zo werkt dat!

  • We gaan met elkaar brainstormen over het doel van de campagne op SLAM; wat willen we ermee bereiken?
  • We maken gezamenlijk een campagneplan. Dat wil zeggen dat we je onafhankelijk adviseren over de campagneduur, creatie, uitzendfrequentie en commerciallengte.
  • Wij zijn een onafhankelijke producent. Dat wil zeggen dat we jou helpen met het maken van de radiocommercial, het creëren van een sterk campagneplan en je in contact brengen met SLAM. Daar kun je aan de hand van jouw mediaplan en radiocommercial de zendtijd zelf inkopen. Uiteraard begeleiden we dit proces goed.
  • Onze tekstschrijvers gaan ondertussen aan de slag met een eerste voorstel voor een script;
  • We gaan het script in overleg met jou finetunen;
  • We gaan de voice-over(s) selecteren;
  • De stemmen gaan aan de slag met inspreken;
  • Wij gaan de ingesproken audio voorzien van muziek en effecten;
  • Tada! Je krijgt het eerste resultaat direct toegestuurd;
  • Eventueel gaan we aan de hand van jouw feedback aan de slag met aanpassingen;
  • Is de commercial klaar? Dan leveren wij hem aan bij SLAM.
  • De campagne kan volgens het campagneplan starten. Uitzenden maar!

Samen brainstormen?

Geef een geldig e-mailadres op.

Dit zijn de voordelen om te adverteren op SLAM

Het uitzenden van reclames op SLAM kan een succesvolle toevoeging in je mediaplan zijn. Hier zijn vijf redenen waarom:

  1. Bereik de Gen Z-er: SLAM richt zich op jongeren en jongvolwassenen, een doelgroep die je via traditionele media moeilijk bereikt. Ideaal voor bedrijven en merken die zich focussen op Gen Z’ers en Millennials, zoals tech, mode, gaming, entertainment en events.
  2. Trendsetters en early adopters: Luisteraars van SLAM zijn trendgevoelig en volgen de nieuwste ontwikkelingen in muziek, mode en tech. Voor merken met nieuwe producten een mooie manier om deze experimenterende doelgroep te bereiken.
  3. Energieke merkassociatie: Met een focus op dance, EDM en party vibes biedt SLAM! een energieke omgeving die perfect aansluit bij merken die willen uitstralen dat ze jong, levendig en toekomstgericht zijn. Denk aan sportmerken, frisdranken of evenementenorganisatoren.
  4. Grote interactie en betrokkenheid: SLAM-luisteraars zijn actief betrokken via programma’s, live DJ-sets en sociale media. Dit biedt adverteerders de kans om niet alleen gehoord, maar ook echt gezien te worden, bijvoorbeeld via gesponsorde acties, prijsvragen of branded content.
  5. Speel in op het format: Je doet er goed aan om met de creatie van jouw spot slim in te spelen op de doelgroep. Laat een radioreclame maken die naadloos aansluit op het SLAM-format, zodat de luisteraars het verschil tussen redactionele content, muziek en jouw commercial nauwelijks merken!
×